Groningen claimt ‘talent’
Joost Oolders helpt Groningen met ‘talent’. City of Talent is een nieuw begrip en communicatie begint bij bekendheid. De eerste stap is…
Hi Mobile Campagnes
Verschillende Hi Mobile campagnes zijn eerst door jongeren van Het Denknetwerk van Youth Marketeers getest en beoordeeld. Een impressie…
Premium voor ABN AMRO
Iedereen houdt van geld. Zo ook jonge talenten van Youth Marketeers. Met één van Youth Marketeers’ creatief strategen bedachten zij…
Royal Club Wild Orange
Voor iedereen komt vroeg of laat een moment dat je toe bent aan iets anders: Nieuwe ervaringen, nieuwe smaken. Zo…
Pepsi picks a new address
Youth Marketeers test zes concepten voor de campagne van Pepsi Cola. Veel jongeren geloven echter niet dat Pepsi…
Hip in plaats van Hippie
De actief betrokken mensen bij Greenpeace zijn rond de 40, schatten jongeren uit het Denknetwerk. Het zijn een stel hippies…
Vreemde vogels van Hi
Hi Mobile is een echt jongerenmerk. Met de input van de jonge talenten van Youth Marketeers is de ‘Vreemde Vogel’ jongerencampagne…
Moppie van de week!
Vroeger zaten we op zaterdagochtend te wachten totdat de Tina op de deurmat viel. Dankzij melige meiden anno 2012 van ons Denknetwerk…
Co-creatie voor Kennisnet
De mede door jongeren ontwikkelde creatieve concepten en de campagnestrategie zijn, via internet, bij duizend scholieren getoetst…