Royal Club was al een tijd op zoek naar een sinas dat beter, luxer en anders is dan een gewone sinas. Royal Club Wild Orange bevat 12,5% meer sap dan vergelijkbare frisdrank, en een licht bittertje zorgt voor de pittige smaak. Met deze nieuwe variant wil Vrumona het groeiende segment van `sinas voor volwassenen` een extra impuls geven. Daarom is er nu Royal Club Wild Orange: smaakvol en stijlvol. Fris voor gevordenen. Een sinas waar je mee gezien kan worden. Een sinas met een bite.
In een eerste creatieve sessie van Youth Marketeers zijn door early adapters uit de doelgroep verschillende namen verzonnen. Deze namen zijn vervolgens getest in een brede achterban, waardoor een top drie ontstond. Op nummer één stond “Wild Orange”. Ook is meegenomen wat de associatie met de verschillende namen was en of dat overeen kwam met de smaak en de beoogde uitstraling van de sinas.
Voor iedereen komt vroeg of laat een moment dat je toe bent aan iets anders: Nieuwe ervaringen, nieuwe smaken. Zo was het vroeger ook ondenkbaar dat je rauwe vis met stokjes zit te eten. Met de nieuwe campagne laat Royal Club je inzien dat jouw smaak in de loop der jaren met jou is meegegroeid. Royal Club Wild Orange is een sinas met meer pit en smaak. Een sinas waar je van geniet.