Oolders Dutch FLag Oolders USA Flag
Joost Oolders
  • Welkom
  • Projecten
    • FLOOR
    • +Participatie
    • Bright Buddha
  • Ons Werk
    • Creatief
    • Marktonderzoek
    • Participatie
  • Contact – 06 8367 2811

Ons Werk


     

Hip in plaats van Hippie



greenpeace hip en hippie
De actief betrokken mensen bij Greenpeace zijn rond de 40, schatten jongeren uit het Denknetwerk van Youth Marketeers. Het zijn een stel hippies, links georienteerde extremisten, idealisten, actievoerders en van die millieufreaks. Niet iets om bij te horen. Het is beter als Greenpeace twee gezichten heeft: de linkse actievoerder en de jonge positieve jongeren die met haar eigen Greenpeace-acties resultaat behaald. Hip in plaats van Hippie!

Vestig vooral de aandacht op positieve aspecten van Greenpeace, zeggen jongeren van het Denknetwerk. Het is jongeren niet duidelijk genoeg wat Greenpeace precies doet. Ze koppelen Greenpeace aan harde acties en zien daar voor zichzelf niet direct een rol in. Om jongeren goed te bereiken moet er helder gecommuniceerd worden waar Greenpeace voor staat. Dat is de basis voor actiever betrokken jongeren. Toch doet Greenpeace het ook goed vinden jongeren, kijk maar naar de video van de Mattel-actie.


Mattel Actie from Joost Oolders & Companies on Vimeo.



 

     

Meer werk


Passion for Karlin Scot

In my heart I believe all of my work is about compassion. With my experience in business leadership, and my intuitive abilities…

I’ll teach you a lesson…

Hoezo luisteren naar leraren die door de werkdruk niet aan afval scheiden toekomen? Joost Oolders verzint de “Aware-O-Meter”…

Premium voor ABN AMRO

Iedereen houdt van geld. Zo ook jonge talenten van Youth Marketeers. Met één van Youth Marketeers’ creatief strategen bedachten zij…



Copyright © 2018 Joost Oolders
i

Over Joost Oolders

Joost Oolders is een buitengewoon creatief en visueel denkend ondernemer in het dynamische veld van marketing, onderzoek en onderwijs. Hij werkt vooral samen met organisaties en bedrijven die bewust ondernemen, die meer willen dan alleen zelf floreren en graag bijdragen aan een betere samenleving.

Testimonial

“Ik wilde jullie nog bedanken voor het heldere zeer bruikbare onderzoeksrapport over onze digitale vetles!”
SASKIA SCHWINGHAMMER, senior communicatieadviseur Voedingscentrum

Contact

info@joostoolders.nl | (06) 8367-2811
Joost Oolders werkt vanuit Amersfoort, Groningen en Grandville (Michigan). Click hier voor contact details.


  • Welkom
  • Projecten
    • FLOOR
    • +Participatie
    • Bright Buddha
  • Ons Werk
    • Creatief
    • Marktonderzoek
    • Participatie
  • Contact – 06 8367 2811