Mattel Actie from Joost Oolders & Companies on Vimeo.
Vestig vooral de aandacht op positieve aspecten van Greenpeace, zeggen jongeren van het Denknetwerk. Het is jongeren niet duidelijk genoeg wat Greenpeace precies doet. Ze koppelen Greenpeace aan harde acties en zien daar voor zichzelf niet direct een rol in. Om jongeren goed te bereiken moet er helder gecommuniceerd worden waar Greenpeace voor staat. Dat is de basis voor actiever betrokken jongeren. Toch doet Greenpeace het ook goed vinden jongeren, kijk maar naar de video van de Mattel-actie.
In my heart I believe all of my work is about compassion. With my experience in business leadership, and my intuitive abilities…
Hoezo luisteren naar leraren die door de werkdruk niet aan afval scheiden toekomen? Joost Oolders verzint de “Aware-O-Meter”…
Iedereen houdt van geld. Zo ook jonge talenten van Youth Marketeers. Met één van Youth Marketeers’ creatief strategen bedachten zij…