Mattel Actie from Joost Oolders & Companies on Vimeo.
Vestig vooral de aandacht op positieve aspecten van Greenpeace, zeggen jongeren van het Denknetwerk. Het is jongeren niet duidelijk genoeg wat Greenpeace precies doet. Ze koppelen Greenpeace aan harde acties en zien daar voor zichzelf niet direct een rol in. Om jongeren goed te bereiken moet er helder gecommuniceerd worden waar Greenpeace voor staat. Dat is de basis voor actiever betrokken jongeren. Toch doet Greenpeace het ook goed vinden jongeren, kijk maar naar de video van de Mattel-actie.
Joost Oolders helpt Groningen met ‘talent’. City of Talent is een nieuw begrip en communicatie begint bij bekendheid. De eerste stap is…
Vijf jongeren van Het Denknetwerk.nl zijn op het ING-hoofdkantoor in debat gegaan met Prinses Maxima. Als ere voorzitter van het platform…
De mede door jongeren ontwikkelde creatieve concepten en de campagnestrategie zijn, via internet, bij duizend scholieren getoetst…