Oolders Dutch FLag Oolders USA Flag
Joost Oolders
  • Welkom
  • Projecten
    • FLOOR
    • +Participatie
    • Bright Buddha
  • Ons Werk
    • Creatief
    • Marktonderzoek
    • Participatie
  • Contact – 06 8367 2811

Ons Werk


     

Pepsi picks a new address



Pepsi Cola Pick a new asress
Youth Marketeers test zes verschillende concepten voor de jongerencampagne van Pepsi Cola. Het concept ‘Pick a new Address’ vindt de doelgroep verassend. Het past volgens de jongeren van Denknetwerk WOOH goed bij de slogan ‘Refresh your world’. Veel jongeren geloven echter niet dat Pepsi dit idee echt gaat uitvoeren. Nou, zeker wel! Pepsi neemt jongeren serieus!

Met het Pick a new Address spel van Pepsi kun je een reis t.w.v. 15.000 euro naar je nieuwe adres winnen. Dat kan een idyllische kustplaats in Belize of een bergdorpje in Vietnam zijn. Het enige wat je hoeft te doen is een nieuw adres te prikken door met een virtuele pijl op een draaiende aardbol te gooien. Als je een nieuw adres hebt dan is het de bedoeling dat je op dat adres zoveel mogelijk vrienden maakt. Want deze nieuwe vrienden leveren punten op.

Vrienden op je nieuwe adres kun je bijvoorbeeld vinden via Facebook, je eigen ontworpen banner, maar natuurlijk ook op andere manieren. Als je eenmaal nieuwe vrienden gevonden hebt is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk contactmomenten met ze hebt, dit kan door middel van email, foto’s, sms, video’s of zelfs flessenpost. Hoe origineler jullie contactmoment is hoe meer punten jij ontvangt. Als je wint maak jij die reis naar je nieuwe adres. 



 

     

Meer werk


Prinses Maxima

Vijf jongeren van Het Denknetwerk.nl zijn op het ING-hoofdkantoor in debat gegaan met Prinses Maxima. Als ere voorzitter van het platform…

Groningen claimt ‘talent’

Joost Oolders helpt Groningen met ‘talent’. City of Talent is een nieuw begrip en communicatie begint bij bekendheid. De eerste stap is…

I’ll teach you a lesson…

Hoezo luisteren naar leraren die door de werkdruk niet aan afval scheiden toekomen? Joost Oolders verzint de “Aware-O-Meter”…



Copyright © 2018 Joost Oolders
i

Over Joost Oolders

Joost Oolders is een buitengewoon creatief en visueel denkend ondernemer in het dynamische veld van marketing, onderzoek en onderwijs. Hij werkt vooral samen met organisaties en bedrijven die bewust ondernemen, die meer willen dan alleen zelf floreren en graag bijdragen aan een betere samenleving.

Testimonial

“Ik wilde jullie nog bedanken voor het heldere zeer bruikbare onderzoeksrapport over onze digitale vetles!”
SASKIA SCHWINGHAMMER, senior communicatieadviseur Voedingscentrum

Contact

info@joostoolders.nl | (06) 8367-2811
Joost Oolders werkt vanuit Amersfoort, Groningen en Grandville (Michigan). Click hier voor contact details.


  • Welkom
  • Projecten
    • FLOOR
    • +Participatie
    • Bright Buddha
  • Ons Werk
    • Creatief
    • Marktonderzoek
    • Participatie
  • Contact – 06 8367 2811