Joost Oolders
  • Welkom
  • Projecten
    • FLOOR
    • +Participatie
    • Bright Buddha
  • Ons Werk
    • Creatief
    • Marktonderzoek
    • Participatie
  • Contact – (06) 8367-2811

Projecten


   

FLOOR jongerencommunicatie



Jongerencommunicatie

FLOOR is een bureau voor jongerencommunicatie en marktonderzoek met de volledige focus op kinderen, jongeren, studenten en jong-volwassenen (8-28 jaar). Wij bieden kennis, strategie en creatie om de doelgroep te begrijpen en te bereiken. We verbinden organisaties op een eigen manier met de doelgroep door jongeren zelf aan de basis te zetten van elk concept en elke strategie of creatie.

We helpen onze klanten al 20 jaar met het maken van slimme marketing beslissingen. Hoe kunnen we uw product relevant maken voor jongeren? De ideeën van FLOOR geven bedrijven, overheden en organisaties resultaat waarmee ze jongeren écht kunnen bereiken. Met onze innovatieve werkwijze genereren we inzichten over lifestyle, voorkeuren en gewoonten van uw doelgroep. FLOOR staat voor authentieke, werkzame ideeën die passen bij deze tijd en bovenal bij de doelgroep.

Oolders FLOOR logo

Bekijk onze Communicatie Projecten
Bekijk onze Marktonderzoek Projecten

Campagnes

FLOOR creëert concepten die jongeren op een natuurlijke en authentieke manier aan uw organisatie bindt. Wij zetten onze creatief strategen om tafel met innovatieve early adapters uit uw doelgroep. Uit ons eigen Denknetwerk selecteren we die jonge talenten wiens doelen matchen met het DNA van uw organisatie. Co-creatie in haar meest oorspronkelijke vorm. Hierdoor krijgt u niet alleen een campagne die origineel en out-of-the-box is, maar krijgt u vooral het resultaat dat u wilt: Commitment van uw doelgroep aan uw organisatie.

De campagne die wij creëren brengt de essentie van uw organisatie over op een manier die jongeren begrijpen en waar ze zich mee kunnen identificeren. FLOOR jongerencommunicatie brengt haar ideeën op een inspirerende manier in praktijk.

Marktonderzoek

FLOOR doet marktonderzoek onder de doelgroep 8 tot en met 28 jaar. Onze deskundigheid ligt in het ‘verstaan’ van Generatie Y, jongeren grofweg geboren na 1982. Zij doorzien als geen andere generatie marketing en staan kritisch tegenover reclame. Om je als merk staande te houden, is het essentieel te weten wat hen beweegt en hoe je ze echt kunt bereiken. We staan dagelijks in contact met de jongeren.

Met marktonderzoek van FLOOR krijgt u een kennisvoorsprong op uw concurrenten. We geven niet alleen antwoord op de vragen die u stelt, maar ook op de vragen die niet gesteld worden. We zijn gespecialiseerd in het toepasbaar en helder maken van de resultaten in strategisch marketingadvies. Met ons marktonderzoek grijpt u kansen die een ander nog niet eens heeft gezien.

FLOOR heeft een eigen database van ongeveer 12.500 jongeren. Deze jongeren zijn actief in het Denknetwerk, een online jongeren- community waarin meningen en ideeën over brands en lifestyle centraal staan. Aan Het Denknetwerk zijn onze digitale onderzoeksinstrumenten gekoppeld.



 

   

Copyright © 2023 Joost Oolders
i

Over Joost Oolders

Joost Oolders is een buitengewoon creatief en visueel denkend ondernemer in het dynamische veld van marketing, onderzoek en onderwijs. Hij werkt vooral samen met organisaties en bedrijven die bewust ondernemen, die meer willen dan alleen zelf floreren en graag bijdragen aan een betere samenleving.

Testimonial

"Door het mindset-onderzoek hebben we goed inzicht gekregen in wat onze doelgroep denkt, voelt en wenst." LUCY VAN DE VIJVER, senior marktonderzoeker ABN AMRO

Contact

info@joostoolders.nl | (06) 8367-2811
Joost Oolders werkt vanuit Amersfoort, Groningen en Grandville (Michigan). Click hier voor contact details.


  • Welkom
  • Projecten
    • FLOOR
    • +Participatie
    • Bright Buddha
  • Ons Werk
    • Creatief
    • Marktonderzoek
    • Participatie
  • Contact – (06) 8367-2811