App Voedingscentrum
Joost Oolders bedenkt en creëert een Facebook actie ‘Win Een Luxe Brunch’. Hoe verspreid je tips over duurzaam en gezond eten…
Prinses Maxima
Vijf jongeren van Het Denknetwerk.nl zijn op het ING-hoofdkantoor in debat gegaan met Prinses Maxima. Als ere voorzitter van het platform…
Cocktails met een Kick
Jonge bartenders en Joost Oolders van Youth Marketeers helpen Pierre Wind spannende alcoholvrije dranken op de kaart te zetten. Het is geen fris,…
Apps voor UMC Utrecht
Youth Marketeers heeft, onder leiding van Joost Oolders vijf innovatieve en relevante apps voor het UMC Utrecht gecreëerd. Twee toppers…
Premium voor ABN AMRO
Iedereen houdt van geld. Zo ook jonge talenten van Youth Marketeers. Met één van Youth Marketeers’ creatief strategen bedachten zij…
I’ll teach you a lesson…
Hoezo luisteren naar leraren die door de werkdruk niet aan afval scheiden toekomen? Joost Oolders verzint de “Aware-O-Meter”…
Beter eten live-Chat
Waar een groot deel van de jongeren aan het begin nog niet zo goed wist wat ‘duurzaam’ of ‘beter’ voedsel zou moeten betekenen, wisten…
Co-creatie voor Kennisnet
De mede door jongeren ontwikkelde creatieve concepten en de campagnestrategie zijn, via internet, bij duizend scholieren getoetst…